Τρίτη 26 Μαΐου 2026

Ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό


Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό τα νήπια του σχολείου μας επισκέφθηκαν το συστεγαζόμενο 3ο Δημοτικό Σχολείο, στο πλαίσιο των δράσεων για την ομαλή μετάβασή τους στην επόμενη εκπαιδευτική βαθμίδα.










Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ Δημοτικού υποδέχθηκαν τα παιδιά του Νηπιαγωγείου με χαμόγελα, ζεστασιά και πολλή αγάπη, δημιουργώντας από την πρώτη στιγμή ένα φιλικό και ασφαλές περιβάλλον. Τα νήπια είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τις αίθουσες διδασκαλίας, να δουν από κοντά τα βιβλία, τις κασετίνες και τις καθημερινές σχολικές δραστηριότητες των παιδιών της Πρώτης Δημοτικού, ενώ συζήτησαν μαζί τους για τη νέα σχολική εμπειρία που τα περιμένει.

Μέσα από όμορφες και δημιουργικές δραστηριότητες, τα παιδιά ενημερώθηκαν για το πρόγραμμα και τη λειτουργία του Δημοτικού Σχολείου, γνώρισαν την έννοια του ωρολογίου προγράμματος και έμαθαν πως, εκτός από τη δασκάλα της τάξης, στο σχολείο συμμετέχουν και εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων, όπως μουσικής, εικαστικών και φυσικής αγωγής, που κάνουν τη σχολική ζωή ακόμη πιο ενδιαφέρουσα και δημιουργική.

Η επίσκεψη συνεχίστηκε στο γυμναστήριο του σχολείου, όπου πραγματοποιήθηκαν αθλητικές δραστηριότητες και παιχνίδια γνωριμίας με μπάλες και μπαλόνια. Τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό, συνεργάστηκαν, γέλασαν και χάρηκαν κάθε στιγμή της εμπειρίας. Η χαρά και η ανυπομονησία τους για το “μεγάλο σχολείο” ήταν πραγματικά απερίγραπτες!

Στο τέλος της συνάντησης, οι μαθητές της Α’ Δημοτικού προσέφεραν στα νήπια ένα ξεχωριστό χειροποίητο δωράκι, φτιαγμένο με πολλή φροντίδα και αγάπη, αφήνοντας τις πιο γλυκές εντυπώσεις σε όλους.

Τέτοιες δράσεις συμβάλλουν ουσιαστικά στην ομαλή προσαρμογή των παιδιών στο νέο σχολικό περιβάλλον, ενισχύοντας το αίσθημα ασφάλειας, συνεργασίας και συνέχειας στη μαθησιακή τους πορεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Τελευταία ανάρτηση

Σχέδιο Δράσης: «Ανακαλύπτω την Πόλη μου»

 Σχέδιο Δράσης: «Ανακαλύπτω την Πόλη μου» Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς υλοποιήθηκε στο σχολείο μας το Σχέδιο Δράσης με τίτλο «Ανακα...

Δημοφιλέστερες αναρτήσεις