Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2025

1η μέρα στο νηπιαγωγείο




      




 Πρώτη μέρα στο Νηπιαγωγείο! Συστηθήκαμε , παίξαμε, πήραμε δωράκια καλωσορίσματος! Σε ήρεμα νερά... Για άλλη μια φορά ήρεμη και δημιουργική χρονιά!

Ο αγιασμός μας

 Στο νηπιαγωγείο μας τελέστηκε ο καθιερωμένος μας αγιασμός με ευλογία και αγάπη για να έχουμε μια ήρεμη σχολική χρονιά!

Η προϊσταμένη και το διδακτικό προσωπικό του νηπιαγωγείου μας σας εύχονται καλή σχολική χρονιά, με υγεία, δημιουργικότητα και αλληλεγγύη.




Τελευταία ανάρτηση

Σχέδιο Δράσης: «Ανακαλύπτω την Πόλη μου»

 Σχέδιο Δράσης: «Ανακαλύπτω την Πόλη μου» Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς υλοποιήθηκε στο σχολείο μας το Σχέδιο Δράσης με τίτλο «Ανακα...

Δημοφιλέστερες αναρτήσεις