Τετάρτη 19 Ιουνίου 2024

Πρόγραμμα Ομαλής Μετάβασης

 

Με ιδιαίτερη χαρά οι μικροί μαθητές και μαθήτριες του νηπιαγωγείου μας, με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών τους ,επισκέφτηκαν το 3ο Δημοτικό Σχολείο Σητείας, το "νέο" τους σχολείο , στα πλαίσια του προγράμματος Ομαλής Μετάβασης και γνώρισαν τους χώρους και τις εγκαταστάσεις του.  Τους ευχόμαστε Ολόψυχα Καλή Πρόοδο!









Τελευταία ανάρτηση

Σχέδιο Δράσης: «Ανακαλύπτω την Πόλη μου»

 Σχέδιο Δράσης: «Ανακαλύπτω την Πόλη μου» Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς υλοποιήθηκε στο σχολείο μας το Σχέδιο Δράσης με τίτλο «Ανακα...

Δημοφιλέστερες αναρτήσεις