Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2025

Ο αγιασμός μας

 Στο νηπιαγωγείο μας τελέστηκε ο καθιερωμένος μας αγιασμός με ευλογία και αγάπη για να έχουμε μια ήρεμη σχολική χρονιά!

Η προϊσταμένη και το διδακτικό προσωπικό του νηπιαγωγείου μας σας εύχονται καλή σχολική χρονιά, με υγεία, δημιουργικότητα και αλληλεγγύη.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Τελευταία ανάρτηση

Σχέδιο Δράσης: «Ανακαλύπτω την Πόλη μου»

 Σχέδιο Δράσης: «Ανακαλύπτω την Πόλη μου» Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς υλοποιήθηκε στο σχολείο μας το Σχέδιο Δράσης με τίτλο «Ανακα...

Δημοφιλέστερες αναρτήσεις