Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2025

1η μέρα στο νηπιαγωγείο




      




 Πρώτη μέρα στο Νηπιαγωγείο! Συστηθήκαμε , παίξαμε, πήραμε δωράκια καλωσορίσματος! Σε ήρεμα νερά... Για άλλη μια φορά ήρεμη και δημιουργική χρονιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Τελευταία ανάρτηση

Σχέδιο Δράσης: «Ανακαλύπτω την Πόλη μου»

 Σχέδιο Δράσης: «Ανακαλύπτω την Πόλη μου» Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς υλοποιήθηκε στο σχολείο μας το Σχέδιο Δράσης με τίτλο «Ανακα...

Δημοφιλέστερες αναρτήσεις