Τρίτη 20 Μαΐου 2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΛΑΣ ΠΡΙΝ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ...ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΤΟΙΜΑ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ..

 Τέλος σχολικής χρονιάς χωρίς φωτογραφίες και αναμνηστικά δεν γίνεται. Ο Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας σε συνεργασία με επαγγελματία φωτογράφο, διοργάνωσε μια μέρα με φλας, πόζες και πολλά χαμόγελα για τους μικρούς μαθητές μας. Τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί φωτογραφηθήκαμε για τα αναμνηστικά αυτής της χρονιάς. Μερικές φωτογραφίες ακολουθούν παρακάτω:




Ας ευχηθούμε και του χρόνου να φωτογραφηθούμε με υγεία!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Τελευταία ανάρτηση

Σχέδιο Δράσης: «Ανακαλύπτω την Πόλη μου»

 Σχέδιο Δράσης: «Ανακαλύπτω την Πόλη μου» Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς υλοποιήθηκε στο σχολείο μας το Σχέδιο Δράσης με τίτλο «Ανακα...

Δημοφιλέστερες αναρτήσεις