Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2020

ΧΡΗΣΗ ΜΑΣΚΑΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 Κατόπιν επικοινωνίας με τη Περιφερειακή Διεύθυνση, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η μάσκα δε θα χρησιμοποιείται κατά την ώρα του ύπνου/χαλάρωσης στα κρεβατάκια την ώρα του Ολοήμερου προγράμματος.

 

 

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ  ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΛΑΣΙΘΙΟΥ

 

ΜΑΚΡΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Τελευταία ανάρτηση

Σχέδιο Δράσης: «Ανακαλύπτω την Πόλη μου»

 Σχέδιο Δράσης: «Ανακαλύπτω την Πόλη μου» Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς υλοποιήθηκε στο σχολείο μας το Σχέδιο Δράσης με τίτλο «Ανακα...

Δημοφιλέστερες αναρτήσεις